مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 آذر 1402 ساعت 22:102023-11-24ورزشي

دوره داوری و مربیگری فلوربال در تالش برگزار شد


دوره تئوری و عملی داوری و مربیگری درجه سه رشته فلوربال به میزبانی استان گیلان در تالش با حضور رمضانعلی دولو، رییس انجمن فلوربال جمهوری اسلامی ایران و رییس توسعه فلوربال در غرب آسیا و به همت هیئت انجمن های ورزشی و کمیته فلوربال استان گیلان برگزار شد.

- رمضانعلی دولو در حاشیه این دوره در گفت وگو با ایسنا ضمن تاکید بر آشنایی بیشتر مردم و ورزشکاران با این رشته ورزشی اظهار کرد: رشته فلوربال از سال 1389 بطور رسمی به عنوان یک رشته ورزشی در وزارت ورزش و جوانان ثبت و در همین سال به عضویت کمیته ملی المپیک نیز درآمد و به عنوان یکی از رشته های فدراسیون انجمن های ورزشی کشور مشغول فعالیت است.

رییس انجمن فلوربال ایران گسترش رشته فلوربال را در بین جامعه و ورزشکاران در سراسر کشور جزء اولویت های انجمن در توسعه این رشته دانست و افزود: در حال حاضر رشته فلوربال در 15 استان فعال شده و قصد داریم با مساعدت و همکاری همه عزیزان بهمن ماه سال جاری مسابقات قهرمانی کشور را به میزبانی استان اردبیل برگزار کنیم.

دولو در ادامه گفت: این دوره با هدف توسعه ورزش فلوربال، ترویج آن در بین جامعه و پرورش مربیان، داوران و بازیکنان مستعد و حضور قدرتمند استان در مسابقات کشوری و بین المللی به مدت سه روز؛ یک روز بصورت تئوری و دو روز عملی با 27 شرکت کننده در دو بخش آقایان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوره داوری و مربیگری فلوربال در تالش برگزار شد

دوره داوری و مربیگری فلوربال در تالش برگزار شد