مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 آذر 1402 ساعت 15:202023-12-01سياسي

توصیه های علم الهدی به شورای نگهبان درباره لایحه عفاف و حجاب


خواسته ما از فقهای عادل و حقوقدانان دانشمند شورای نگهبان این است که لایحه حجاب و عفاف را در مقام جرم‎انگاری تلقی کنند و موضع نهادهای انتظامی و امنیتی در مقابل این جرم مشخص شود.

- ایسنا/خراسان رضوی امام جمعه مشهد گفت: خواسته ما از فقهای عادل و حقوقدانان دانشمند شورای نگهبان این است که لایحه حجاب و عفاف را در مقام جرم‎انگاری تلقی کنند و موضع نهادهای انتظامی و امنیتی در مقابل این جرم مشخص شود.

آیت الله سید احمد علم الهدی ظهر امروز 10 آذر در خطبه سیاسی نماز جمعه مشهد در حرم مطهر رضوی(ع) با اشاره به فرارسیدن سالروز شهادت مرحوم مدرس و میرزا کوچک خان جنگلی اظهار کرد: میرزا هم با استبداد می جنگید و هم با استعمار.

مرحوم مدرس نیز در اوج قدرت ناپاک رضاخان قلدر که حتی در فریب مردم نیز موفق شده بود، یک ‎تنه و تنها با اندیشه شخصی خود در برابر این تشکیلات ایستاد و در هر میدانی که قرار می گرفت، با این استبداد آمیخته با جاسوسی برای استعمار مقابله می کرد.

در نهایت هم کار به جایی رسید که در یک گوشه از این خطه، در سرزمین خراسان و در شهرستان کاشمر، در نیمه های شب او را اعدام کردند.

وی خاطرنشان کرد: انسان وقتی تاریخ پیروزی مردم در انقلاب اسلامی را بررسی می کند، برایش قابل درک می شود که چه شد مردم ما توانستند اسلام را در ایران برپا کنند و بینی شرق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توصیه های علم الهدی به شورای نگهبان درباره لایحه عفاف و حجاب

توصیه های علم الهدی به شورای نگهبان درباره لایحه عفاف و حجاب