مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1402 ساعت 09:002023-12-12سياسي

عملکرد رسانه های بیگانه تا آخرین نفس؛ تحریف برای تخریب


یک کارشناس رسانه در برنامه امواج شبهه مطرح کرد: اگر به رسانه های بیگانه بگویند که یک دقیقه به پایان عمرتان باقیست با این یک دقیقه برای مخاطبین چه کار می کنید؟ شک نکنید که مجددا از مفهومی تحت عنوان تحریف برای تخریب استفاده می کنند.

- فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - برنامه امواج شبهه رادیو گفت وگو در گفت و گو با دکتر علیرضا داودی (کارشناس و تحلیل گر حوزه رسانه) و دکتر سیدمصطفی موسوی (کارشناس و پژوهشگر رسانه) به موضوع از مفهوم یابی تا گزاره سازی علیه اصالت رویدادها در ایران در رسانه های بیگانه را پرداخت.

سکته رسانه های بیگانه در اوج! محمود شهیدی- کارشناس مجری: به نظر می رسد ماموریت اصلی رسانه های بیگانه این است که با تکنیک انتقال ریزمفاهیم و برجسته کردن آنها، رویدادهای اصیل را به چالش بکشند و از آنها اعتبارزدایی کنند که ممکن است این موضوع را در عرصه های مختلف داخلی مانند مسائلی همچون اعدام، برجسته سازی کشته گان، سالگردسازی و ماهگرد سازی شاهد باشیم.

همچنین شاهد زیر سوال بردن اصالت رویدادها در تحولات موشکی ایران نیز بودیم و هستیم و همچنان قصد دارند تا از آن اعتبار زدایی کنند آن را یا به حاشیه ببرند تا موضوعات دیگری را وام گرفته از عرصه تحولات داخلی را به چالش بکشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملکرد رسانه های بیگانه تا آخرین نفس؛ تحریف برای تخریب

عملکرد رسانه های بیگانه تا آخرین نفس؛ تحریف برای تخریب