مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 10:402023-12-20سياسي

تعاملات ایران و تاجیکستان نتایج خوبی به همراه داشته است


سفیر تاجیکستان با بیان اینکه خوشبختانه بسترهای مساعد همکاری سیاسی، اجتماعی و علمی پس از نشست رؤسای جمهوری ایران و تاجیکستان پدید آمده است، - سفیر تاجیکستان با بیان اینکه خوشبختانه بسترهای مساعد همکاری سیاسی، اجتماعی و علمی پس از نشست رؤسای جمهوری ایران و تاجیکستان پدید آمده است، گفت: این رفتار دیپلماتیک نتایج خوبی را در پی داشته و ما پیشرفت جمهوری اسلامی ایران را مانند پیشرفت جمهوری تاجیکستان می دانیم و بالعکس.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر نظام الدین زاهدی، سفیر تام الاختیار جمهوری تاجیکستان در جمهوری اسلامی ایران و دکتر رحمان اوف دبیر اول این سفارت به همراه نماینده وزارت علوم از پژوهشگاه ملی مهندسی ژنتیک و زیست فناوری بازدید کردند و درنشستی مشترک با رییس و مدیران این پژوهشگاه به تبادل نظر درمورد همکاری های علمی پرداختند.

دکتر جواد محمدی، رییس پژوهشگاه ملی مهندسی ژنتیک و زیست فناوری ضمن خوش آمدگویی و ابراز خرسندی از این بازدید، اظهار کرد: پژوهشگاه ملی مهندسی ژنتیک و زیست فناوری تنها پژوهشگاه ملی جمهوری اسلامی ایران در حوزه ژنتیک و زیست فناوری است که در سطح منطقه و بین المللی شناخته شده است.

محمدی با بیان اینکه پژوهشگاه در ارتباط وسیع با نهاد رسمی ICGEB سازمان ملل متحد است، تاکید کرد: قبلاً با سه دانشگاه ملی، بوعلی (طبی)


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعاملات ایران و تاجیکستان نتایج خوبی به همراه داشته است

تعاملات ایران و تاجیکستان نتایج خوبی به همراه داشته است