مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آذر 1402 ساعت 12:452023-11-29سياسي

15 کیلومتر از بزرگراه جهرم ـ لار به زودی به بهره برداری می رسد


مدیرکل راه و شهرسازی فارس از بهره برداری 15 کیلومتر از بزرگراه جهرم ـ لار در حوزه این اداره کل در آینده نزدیک خبر داد.

- ایسنا/فارس مدیرکل راه و شهرسازی فارس از بهره برداری 15 کیلومتر از بزرگراه جهرم ـ لار در حوزه این اداره کل در آینده نزدیک خبر داد.

محمودرضا طالبان امروز، 8 آذرماه در حاشیه بازدید از بزرگراه در دست احداث جهرم ـ لار که کدخدازاده معاون ساخت و توسعه راه های شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور، رضایی رییس کمیسیون عمران و نماینده مردم جهرم و خفر در مجلس شورای اسلامی و دیگر مسئولان حضور داشتند، افزود: محور جهرم ـ لار یکی از محورهای شریانی و پر ترافیک استان فارس و کشور است که 53 کیلومتر آن در حوزه راه و شهرسازی فارس قرار دارد.

وی ادامه داد: 20 کیلومتر این بزرگراه نیز به اتمام رسیده و در حال استفاده است و ادامه مسیر در سه قطعه در حوزه این اداره کل فعال است.

مدیرکل راه و شهرسازی فارس اظهار کرد: علاوه بر این ها 15 کیلومتر از بزرگراه جهرم ـ لار در حوزه اداره کل راه و شهرسازی فارس به زودی به بهره برداری می رسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی فارس، همچنین محمدرضا کدخدا زاده، معاون ساخت راه های شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور در حاشیه این بازدید قول مساعد جهت تامین قیر مورد نیاز این پروژه را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

15 کیلومتر از بزرگراه جهرم ـ لار به زودی به بهره برداری می رسد

15 کیلومتر از بزرگراه جهرم ـ لار به زودی به بهره برداری می رسد