مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1402 ساعت 14:552023-12-02اقتصادي

مجازات قاچاقچی داروی گیاهی/ جریمه 59 میلیاردی برای قاچاقچیان کالا


جریمه 59 میلیارد ریالی قاچاقچیان کالا در لرستان، مجازات سنگین قاچاقچی داروی گیاهی در اردبیل و جریمه سنگین شرکت متخلف صنعتی در ساوه از اخبار تعزیراتی امروز بود.

- جریمه 59 میلیارد ریالی قاچاقچیان کالا در لرستان، مجازات سنگین قاچاقچی داروی گیاهی در اردبیل و جریمه سنگین شرکت متخلف صنعتی در ساوه از اخبار تعزیراتی امروز بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علیرضا لطفی مدیرکل تعزیرات حکومتی لرستان گفت: پرونده قاچاق 61 کیسه لباس تاناکورا و 35 کیسه عروسک قاچاق به ارزش 11 میلیارد و 913 میلیون ریال در شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان کوهدشت رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی لرستان افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط کالا، متهم ردیف اول را به پرداخت 11 میلیارد و 913 میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

به گفته لطفی، شعبه با توجه به اینکه ارزش وسیله نقلیه بیشتر از کالای کشف شده می باشد، 11 میلیارد و 913 میلیون ریال به جریمه اضافه کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی لرستان افزود: شعبه همچنین با توجه به سوابق متعدد متهم ردیف دوم، تخلف را محرز و متخلف را به پرداخت 35 میلیارد و 741 میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجازات قاچاقچی داروی گیاهی/ جریمه 59 میلیاردی برای قاچاقچیان کالا

مجازات قاچاقچی داروی گیاهی/ جریمه 59 میلیاردی برای قاچاقچیان کالا