مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 آذر 1402 ساعت 09:402023-11-30بين الملل

نیویورک تایمز: ارتش آلمان فاقد معمولی ترین زیرساخت ها، مهمات و تجهیزات است


تزریق 100 میلیارد یورویی (109 میلیارد دلاری) صدراعظم آلمان به ارتش هنوز به پادگان ها نرسیده، جایی که سربازان به نیویورک تایمز گفتند که هنوز سلاح، - تزریق 100 میلیارد یورویی (109 میلیارد دلاری) صدراعظم آلمان به ارتش هنوز به پادگان ها نرسیده، جایی که سربازان به نیویورک تایمز گفتند که هنوز سلاح، مهمات و توالت های سالم و کارآمد ندارند! به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، چند روز پس از ورود نیروهای روسی به اوکراین در فوریه گذشته، اولاف شولتس، صدراعظم اعلام کرد که دولت او یک صندوق 100 میلیارد یورویی برای مدرن کردن ارتش آلمان ایجاد خواهد کرد و هزینه های دفاعی را برای رسیدن به آستانه 2 درصد تولید ناخالص داخلی تعیین شده برای ناتو افزایش خواهد داد.

او در یک سخنرانی گفت که جهان در یک چرخش دوران تاریخی قرار داشت که منجر به محروم شدن ارتش از بودجه ، وسایل نقلیه کارآمد، مهمات، غذا و حتی چکمه شد.

با این حال، نیویورک تایمز گزارش داد: این چرخش دوران به ندرت برای سربازان درجه یک که هنوز فاقد معمولی ترین زیرساخت ها، مهمات و تجهیزات هستند، قابل مشاهده است.

این روزنامه گزارش داد که در دانشکده توپخانه ارتش آلمان، تمرینات آموزشی به طور معمول به دلیل کمبود مهمات لغو می شود و نیروها هنوز جایگزینی برای 14 هویتزر ارسال شده به اوکراین دریافت نکرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیویورک تایمز: ارتش آلمان فاقد معمولی ترین زیرساخت ها، مهمات و تجهیزات است

نیویورک تایمز: ارتش آلمان فاقد معمولی ترین زیرساخت ها، مهمات و تجهیزات است