مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آذر 1402 ساعت 11:202023-11-29بين الملل

اعتصاب غذای هنرپیشه آمریکایی برای آتش بس غزه


هنرپیشه آمریکایی هالیوود از آغاز اعتصاب غذای خود با هدف برقراری آتش بس دایمی در غزه خبر داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر از فاکس نیوز، سینتیا نیکسون ، هنرپیشه آمریکایی هالیوود از آغاز اعتصاب غذای خود با هدف برقراری آتش بس دایمی در غزه با فشار جو بایدن ، رییس جمهور آمریکا به تل آویو خبر داده است.

سینتیا نیکسون، هنرپیشه آمریکایی که برای بازی در برخی برنامه های تلویزیونی پرطرفدار در این کشور بسیار معروف و شناخته شده است، خواستار برقراری آتش بس دایمی در غزه شده است.

نیکسون با حضور در تجمعی که روبروی کاخ سفید با حضور معترضان به ادامه جنگ در غزه برگزار شده بود، گفت: به عنوان یک فرد یهودی و مادر کودکان یهودی که پدربزرگ و مادربزرگم از بازماندگان هولوکاست هستند، پسرم از من خواسته است تا از هر صدایی که می خواهم استفاده کنم و تا جایی که ممکن است با صدای بلند تأکید کنم که شعار دیگر هرگز برای عدم تکرار هولوکاست، به معنای دیگر هرگز برای همه در همه زمان هاست نه فقط برای جلوگیری از تکرار هولوکاست! او کشته شدن هزاران فلسطینی در غزه را در بحبوحه بمباران رژیم صهیونیستی محکوم کرد و با اشاره به آمار تلفات وزارت بهداشت غزه گفت: در طول هفت هفته، اسراییل تعداد بیشتری از غیرنظامیان را در یک نوار کوچک از زمین کشته است و آمار قربانیان در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتصاب غذای هنرپیشه آمریکایی برای آتش بس غزه

اعتصاب غذای هنرپیشه آمریکایی برای آتش بس غزه