مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1402 ساعت 08:152023-11-22اجتماعي

زنگ آب در مدارس شهرستان دیواندره نواخته شد


مراسم زنگ آب در راستای پانزدهمین جشنواره نخستین واژه با هدف جلب توجه به آب و حفظ و حراست از این مایه حیات در دیواندره برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دیواندره، مراسم زنگ آب در قالب پانزدهمین جشنواره فراگیری نخستین واژه ویژه دانش آموزان با مشارکت امور آبفا دیواندره، آموزش و پرورش و سایر ادارات مرتبط در این شهرستان برگزار شد.

فرماندار شهرستان دیواندره در این برنامه با تاکید بر نقش اقشار مختلف مردم و بویژه دانش آموزان در حفظ و حراست از آب، گفت: با روند فعلی مصرف آب در صورت عدم صرفه جویی ممکن است در آینده با مشکل مواجه شویم.

سیدجواد حسینی با اشاره به وجود سد سیازاخ به عنوان بزرگترین منبع تأمین آب این شهرستان، گفت: تا پیش از راه اندازی تصفیه خانه آب دیواندره، مشکلاتی در حوزه تأمین آب شرب شهر وجود داشت، اما خوشبختانه پس از وارد مدارشدن این تصفیه خانه در حال حاضر مشکلی به لحاظ کمی و کیفی در تأمین آب شرب دیواندره وجود ندارد.

جمال میرزایی مدیر امور آبفا دیواندره نیز گفت: یکی از اهداف برگزاری این جشنواره، آموزش مدیریت مصرف آب و روش های بهینه مصرف به دانش آموزان و محصلان و همچنین افزایش شناخت دانش آموزان از وضعیت منابع آب استان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنگ آب در مدارس شهرستان دیواندره نواخته شد

زنگ آب در مدارس شهرستان دیواندره نواخته شد