مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 16:552023-11-27اقتصادي

افزایش تقاضا برای تورهای گردشگری تاریخی در پایتخت


رییس ستاد گردشگری شهرداری تهران به انعقاد قرارداد به منظور تأمین 1500 دستگاه اتوبوس در حوزه گردشگری اشاره کرد و با تأکید بر خدمات رسانی به اقشار خاص در حوزه گردشگری، - گفت: در نظر داریم به اقشار خاصی که خودشان نمی توانند در برنامه های گردشگری شرکت کنند، خدمات دهی کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امیر قاسمی در این باره که آیا تهران به مقصد گردشگری برای شهروندان و گردشگران تبدیل شده است؟ اظهار کرد: برای اینکه تهران به مقصد گردشگری تبدیل شود، به یکسری زیرساخت نیاز است، اما در حال حاضر جذابیت های گردشگری این شهر برای ساکنان پایتخت و همچنین شهرهای اقماری قابل توجه شده است.

افزایش تقاضا برای تورهای گردشگری تاریخی در تهران وی ادامه داد: این مساله را می توان با اشاره به تورهایی که در روزهای تعطیل در محدوده تاریخی شهر تهران برگزار می شود، تایید کرد.

به رغم اینکه مسیرهایی گردشگری که در بافت تاریخی وجود دارد تا قبل از امسال تنها در عید نوروز فعال بودند، اکنون درخواست ها برای گذاشتن لیدر در این مسیرها افزایش یافته است.

رییس ستاد گردشگری شهرداری تهران تاکید کرد: بیشترین بازخوردی که برای بازدید از اماکن تاریخی و فرهنگی داریم، مربوط به منطقه 12 است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش تقاضا برای تورهای گردشگری تاریخی در پایتخت

افزایش تقاضا برای تورهای گردشگری تاریخی در پایتخت