مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1402 ساعت 10:502023-11-26اجتماعي

فضای بقاع متبرکه بیش از گذشته در خدمت تولید و اشتغال قرار می گیرد


معممی مقدم با بیان اینکه فضای بقاع متبرکه بیش از گذشته در خدمت تولید و اشتغال قرار می گیرند، گفت: اگر از هشت هزار بقعه موجود در کشور، 2500 بقعه متبرکه اشتغال آفرینی داشته باشند، - معممی مقدم با بیان اینکه فضای بقاع متبرکه بیش از گذشته در خدمت تولید و اشتغال قرار می گیرند، گفت: اگر از هشت هزار بقعه موجود در کشور، 2500 بقعه متبرکه اشتغال آفرینی داشته باشند، هزاران نفر از نقاط مختلف کشور صاحب شغل و درآمد می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رضا معممی مقدم -مدیرکل امور اجتماعی و مشارکت های مردمی سازمان اوقاف و امور خیریه- در نخستین هم اندیشی دبیران طرح شمیم خدمت که در محل سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار شد با بیان اینکه تلاش برای ایجاد اشتغال، جهاد محسوب می شود، گفت: در سالی که با نام مهار تورم و رشد تولید نامگذاری شده است، فضای بقاع متبرکه باید بیش از گذشته در خدمت تولید و اشتغال باشد.

وی اظهار کرد: مولدسازی درآمد در دستور کار سازمان اوقاف و امور خیریه است و افزایش و رشد تولید در همه زمینه ها باید انجام شود.

در این راستا اگر از هشت هزار بقعه موجود در سراسر کشور، 2500 بقعه متبرکه اشتغال آفرینی داشته باشند، هزاران نفر از نقاط مختلف کشور صاحب شغل و درآمد می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فضای بقاع متبرکه بیش از گذشته در خدمت تولید و اشتغال قرار می گیرد

فضای بقاع متبرکه بیش از گذشته در خدمت تولید و اشتغال قرار می گیرد