مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1402 ساعت 10:402023-12-10سياسي

روز علوم اجتماعی یک ابتکار برای بهبود وضعیت جامعه ایران است


عضو دبیرخانه دائمی روز علوم اجتماعی ایران گفت: روز علوم اجتماعی فرصتی برای نهادهای مختلف اجتماعی برای بهره برداری بیشتر از ظرفیت های این علم در خصوص بهبود وضعیت جامعه ایران است.

- ایسنا/قم عضو دبیرخانه دائمی روز علوم اجتماعی ایران گفت: روز علوم اجتماعی فرصتی برای نهادهای مختلف اجتماعی برای بهره برداری بیشتر از ظرفیت های این علم در خصوص بهبود وضعیت جامعه ایران است.

معین دادخواه در همایش روز علوم اجتماعی که به مناسبت گرامیداشت سالروز تولد غلامحسین صدیقی بنیانگذار رشته علوم اجتماعی در ایران برگزار شد، ضمن تبریک این روز به خانواده بزرگ علوم اجتماعی در کشور، گفت: در طی هفت سال گذشته دبیرخانه دائمی روز علوم اجتماعی ایران، با همکاری انجمن جامعه شناسی ایران گام های مهمی در راستای ثبت این روز در تقویم ملی جمهوری اسلامی ایران برداشته است.

مدیر مرکز آسیب های اجتماعی جهاد دانشگاهی واحد قم ادامه داد: در طی 10 سال گذشته برای گرامیداشت روز علوم اجتماعی فعالیت های مهمی رقم خورده است، بعد از برگزاری اولین و دومین دوره بزرگداشت این روز، سومین دوره در شرایطی برگزار شد که برای اولین بار این رویداد در گستره ملی در کشور اجرا می شد و همزمان با این دوره، دبیرخانه دائمی روز علوم اجتماعی ایران در دانشگاه بوعلی سینا همدان به عنوان نهاد دان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روز علوم اجتماعی یک ابتکار برای بهبود وضعیت جامعه ایران است

روز علوم اجتماعی یک ابتکار برای بهبود وضعیت جامعه ایران است