مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 آذر 1402 ساعت 22:102023-12-17بين الملل

ادعای پولیتکیو: آمریکا و اسراییل پاسخ نظامی به یمن را بررسی می کنند


پنتاگون در روزهای اخیر ناو آیزنهاور را از خلیج فارس به خلیج عدن منتقل کرده تا از پاسخ نظامی احتمالی به حملات یمن علیه کشتی ها در دریای سرخ پشتیبانی کند.

- روزنامه پولیتیکو نوشته: پنتاگون در روزهای اخیر ناو آیزنهاور را از خلیج فارس به خلیج عدن منتقل کرده تا از پاسخ نظامی احتمالی به حملات یمن علیه کشتی ها در دریای سرخ پشتیبانی کند.

روزنامه پولیتکیو مدعی شد که آمریکا و اسراییل در حال بررسی پاسخ نظامی به یمنی ها در واکنش به ممانعت صنعاء از عبور کشتی های باری به سمت فلسطین اشغالی هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، ورود تمام قد ارتش یمن برای ممانعت از عبور کشتی های باری به سمت اسراییل در راستای حمایت از مردم غزه، به شکل جدی اقتصاد این رژیم را به مخاطره انداخته است تا جایی که حمله یا توقیف کشتی های به مقصد بندر ایلات، موجب شده تا تل آویو دست به دامان آمریکا شود.

در این راستا، روزنامه پولیتیکو، امروز (26 آذر) در گزارشی مدعی شد که آمریکا و اسراییل در حال بررسی پاسخ نظامی به نیروهای مسلح یمن در راستای آن چه حمایت از دریانوردی در دریای سرخ عنوان کرده اند، هستند.

این روزنامه به نقل از یک مقام دولتی آمریکا نوشت: پنتاگون در روزهای اخیر ناوگروه تهاجمی یواس اس دوایت آیزنهاور را از خلیج فارس به خلیج عدن در مجاورت سواحل یمن منت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادعای پولیتکیو: آمریکا و اسراییل پاسخ نظامی به یمن را بررسی می کنند

ادعای پولیتکیو: آمریکا و اسراییل پاسخ نظامی به یمن را بررسی می کنند