مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 15:002023-12-11بين الملل

فرمانده صهیونیست: با شبح می جنگیم


فرمانده تیپ «کفیر» رژیم صهیونیستی گفت: جنگ در غزه بسیار دشوار و پیچیده است؛ رزمندگان فلسطینی را نمی بینی، اما می دانی که در همین نزدیکی حضور دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از رسانه های فلسطینی، آشر بن لولو اضافه کرد: نیروهای مقاومت در محله الشجاعیه از تونل ها خارج می شوند و به سوی نظامیان ما تیراندازی تیراندازی می کنند.

وی با اشاره به دشواری های جنگ غزه افزود: این یک نبرد بسیار پیچیده و دشوار است و با اینکه رزمندگان فلسطینی را نمی بینی ولی می دانی که آن ها زیر زمین هستند.

تیپ کفیر یا تیپ 900 رژیم صهیونیستی، متخصص در جنگ های شهری است.

این تیپ پیاده در ابتدای دهه 90 قرن گذشته با 6 گردان برای پشتیبانی از یگان زرهی رژیم صهیونیستی در کرانه باختری تشکیل شد و در آستانه انتفاضه دوم فلسطین به عنوان تیپ تخصصی جنگ های شهری در کرانه باختری تعیین شد.

چند روز پیش نیز دن حالوتس رییس اسبق ستاد ارتش رژیم صهیونیستی درباره حمله زمینی ارتش این رژیم به باریکه غزه گفته بود که (مقاومت) غزه ثابت کرده که در افتادن با آن، بازی، سرگرمی و تفریح نیست و برای اینکه هزینه سنگینی نپردازیم، باید عاقلانه رفتار کنیم .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، گروه های مقاومت فلسطین روز شنبه 15 مهرماه برابر با هفتم اکتبر 2023 عملیات غافلگیر کننده ای با نام طوفان الاقصی را از غزه (جنوب فلسطی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده صهیونیست: با شبح می جنگیم

فرمانده صهیونیست: با شبح می جنگیم