مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 آذر 1402 ساعت 08:502023-12-01اقتصادي

با اشتغال اتباع خارجی غیر مجاز در سیستان و بلوچستان برخورد می شود


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان از تشدید نظارت ها و برخورد قانونی با اشتغال اتباع خارجی غیرمجاز در این استان خبر داد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان از تشدید نظارت ها و برخورد قانونی با اشتغال اتباع خارجی غیرمجاز در این استان خبر داد.

خلیل احمد سلامی در گفت وگو با ایسنا گفت: در راستای جلوگیری از اشغال فرصت های شغلی توسط اتباع بیگانه غیر مجاز، گشت مشترک بازرسی و شناسایی نیروی کار غیرمجاز خارجی در استان تشکیل و بنگاه های اقتصادی، طرح های عمرانی، کارگاه های ساختمانی و شرکت های پیمانکاری طرف قرارداد با دستگاه های اجرایی رصد و پایش می شوند.

وی اظهار کرد: بر اساس مفاد قانون کار، اتباع بیگانه ای که فاقد پروانه کار، پروانه کار موقت یا کارت کار موقت باشند، اجازه اشتغال در کشور را نداشته و درصورت مشاهده اشتغال و بکارگیری، کارفرمای آن ها متخلف شناخته شده و مشمول جریمه خواهد بود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان افزود: کارفرمایان حقیقی و حقوقی متقاضی استفاده از خدمات اتباع خارجی نیز وفق ماده 121 قانون کار جمهوری اسلامی ایران پس از ثبت نام و ایجاد پرونده شخصی الکترونیکی در سامانه جامع اشتغال اتباع خارجی می توانند نسبت به ثبت درخواست در قالب روادید ورود با حق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با اشتغال اتباع خارجی غیر مجاز در سیستان و بلوچستان برخورد می شود

با اشتغال اتباع خارجی غیر مجاز در سیستان و بلوچستان برخورد می شود