مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 آذر 1402 ساعت 10:052023-11-23ورزشي

به اندازه خودمان صدای مظلوم باشیم


همیشه دیدارهای ما با رهبر معظم انقلاب حال و هوای خاص خودش را داشته است اما حقیقتا دیروز فضا آنقدر ورزشی و خودمانی بود که خودم به شخصه در طول همه این سال ها تا به حال نمونه اش را تجربه نکرده بودم.

- همیشه دیدارهای ما با رهبر معظم انقلاب حال و هوای خاص خودش را داشته است اما حقیقتا دیروز فضا آنقدر ورزشی و خودمانی بود که خودم به شخصه در طول همه این سال ها تا به حال نمونه اش را تجربه نکرده بودم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متنی که در ادامه می خوانید دلنوشته آرش میراسماعیلی، رییس فدراسیون جودو از دیدار روز چهارشنبه ورزشکاران کشورمان با مقام معظم رهبری است که در روزنامه وطن امروز منتشر شده است: حضور پرتعداد ورزشکاران عزیز کشورمان و مسؤولان ورزشی فضا را به گونه ای تداعی می کرد که احساس می کردیم در یکی از اردوهای ورزشی خودمانی هستیم تا در یک فضای رسمی سیاسی.

از سویی بیشتر بیانات رهبر انقلاب درباره ورزش بود و حتی وقتی به موضوع غزه و جنایات این روزهای رژیم صهیونیستی اشاره کردند، باز هم پیوست های ورزشی را به آن افزودند تا بچه ها به خوبی موضوع را درک و تحلیل کنند که استفاده از عبارت ضربه فنی صهیونیست ها توسط حماس در روز 7 اکتبر، بارزترین آنها بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به اندازه خودمان صدای مظلوم باشیم

به اندازه خودمان صدای مظلوم باشیم