مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1402 ساعت 16:002023-12-12اقتصادي

تعمیر و بازسازی پل 14 دهانه قزل اوزن زنجانرود


رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای زنجانرود گفت: در 8 ماهه گذشته یک دستگاه پل و آبروهای موجود در حوزه ابنیه فنی در زنجانرود تعمیر و مرمت و عملیات اجرایی 2 پل دیگر با اعتباری بالغ بر 1.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، میثم زارعی، رییس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای زنجانرود ظهر امروز در بازدید از تعمیرات ابنیه فنی زنجانرود اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون در محورهای مواصلاتی زنجانرود یک دستگاه پل و آبروهای موجود تعمیر و مرمت شده است و عملیات اجرایی 2 پل دیگر با اعتبار 1.

5 میلیاردتومانی، دی ماه پایان می یابد.

رییس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای زنجانرود در ادامه از تعمیرات ابنیه فنی پل بزرگ 14 دهانه قزل اوزن خبر داد و افزود: بر اساس اولویت بندی تعمیرات ابنیه فنی پل ها بزرگ، احداث و بهسازی رادیه و برید پل قزل اوزن در حال انجام است.

وی گفت: یک میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی برای مرمت و بهسازی پل قزل اوزن تخصیص یافته است که عملیات اجرایی این طرح از آبان آغاز شده و تا پایان دی ماه خاتمه می یابد.

زارعی شناسایی، اصلاح و تعمیر پل ها و همچنین دیگر ابنیه فنی آسیب دیده در محورها را وظیفه مهم اداره نگهداری ابنیه فنی در محورها عنوان کرد و افزود که تمامی ابنیه های فنی این حوزه به تعداد یک هزار و 30 دستگاه به صورت دقیق در سامانه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعمیر و بازسازی پل 14 دهانه قزل اوزن زنجانرود

تعمیر و بازسازی پل 14 دهانه قزل اوزن زنجانرود