مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آذر 1402 ساعت 08:452023-12-14سياسي

سازمان بازرسی از مچگیری افراد متخلف ابایی ندارد


معاون نظارت و بازرسی سیاسی وقضایی سازمان بازرسی گفت: اگرچه پیشگیری چارچوب کلی نگاه سازمان بازرسی است ولیکن صراحتا باید گفت که سازمان از مچگیری افراد متخلف نیز ابایی ندارد و در صورت لزوم در این خصوص اقتدار لازم را دارد.

- معاون نظارت و بازرسی سیاسی وقضایی سازمان بازرسی گفت: اگرچه پیشگیری چارچوب کلی نگاه سازمان بازرسی است ولیکن صراحتا باید گفت که سازمان از مچگیری افراد متخلف نیز ابایی ندارد و در صورت لزوم در این خصوص اقتدار لازم را دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدمهدی بلندیان معاون سیاسی و قضایی سازمان بازرسی کل کشور در دیدار با سردار اسکندر مومنی دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر با اشاره به تحولات رخ داده در عرصه مبارزه با مواد مخدر در سطوح مختلف پیشگیری، درمان، توانمندسازی و مقابله، بیان داشت، باید با همتی مضاعف و رویکردی مجاهدانه و دست در دست یکدیگر برای مهار این پدیده شوم و خانمان برانداز تلاش کرد.

بلندیان اضافه کرد: وقتی به نمایشگاه های تولیدات افراد بازاجتماعی شده نگاه می شود این دریافت وجود دارد که اساسا افرادی که توانمندی تولید آثار فرهنگی وهنری با کیفیت اقتصادی و ایجاد بازار را دارند قطعا ذات ناپسندی ندارند.

منتهی نظام سیاستگذاری و برنامه ریزی کشور متناسب با معضلات اجتماعی حوزه مواد مخدر طراحی نشده است و ما اصول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان بازرسی از مچگیری افراد متخلف ابایی ندارد

سازمان بازرسی از مچگیری افراد متخلف ابایی ندارد