مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آذر 1402 ساعت 15:402023-12-09اقتصادي

شرکت کشتیرانی «مرسک» هزینه حمل بار به سرزمین های اشغالی را افزایش داد


به دنبال پاسخ نظامی نیروهای مسلح یمن علیه کشتی های وابسته به رژیم صهیونیستی در دریای سرخ و دریای عرب، یکی از بزرگ ترین شرکت کشتیرانی جهان اعلام کرد که بهای حمل و نقل محموله های باری به سرزمین های اشغالی را افزایش داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصاد بین الملل خبرگزاری فارس، رسانه های رژیم صهیونیستی گزارش دادند که شرکت کشتیرانی دانمارکی مرسک که حدود 14.

8 درصد از کل تجارت جهانی کانتینری را برعهده دارد، در پی حملات نیروهای مسلح یمن به کشتی های مرتبط با رژیم صهیونیستی، اعلام کرد که از هشتم دسامبر(دیروز جمعه)، هزینه های اضافی بر محموله های عازم سرزمین های اشغالی اعمال شده است.

به گفته وبگاه اقتصادی عبری زبان گلوبز ، میزان افزایش قیمت برای کانتینرهای 20 فوتی 50 دلار و برای کانتینرهای 40 و 45 فوتی 100 دلار خواهد بود.

مرسک در این باره گفته است، حق بیمه برای کشتی هایی که به سمت اسراییل(سرزمین های اشغالی) حرکت می کنند، همچنان در حال افزایش است که این امر منجر به نیاز شرکت برای اجرای بند متمم  مربوط به خطرهای اضطراری (ERS) شده و در هر حال این افزایش قیمت به منظور تامین هزینه های اضافی بیمه تعیین شده و هدف آن اطمینان از خدمات رسانی به مشتریان در اسراییل است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت کشتیرانی «مرسک» هزینه حمل بار به سرزمین های اشغالی را افزایش داد

شرکت کشتیرانی «مرسک» هزینه حمل بار به سرزمین های اشغالی را افزایش داد