مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آذر 1402 ساعت 09:202023-11-29سياسي

شوراهای شهر و روستا ظرفیتی ارزشمند برای پیشرفت و توسعه هستند


سرپرست فرمانداری شهرستان معمولان گفت: شوراهای اسلامی شهر و روستا ظرفیتی ارزشمند برای پیشرفت و توسعه هستند.

- ایسنا/لرستان سرپرست فرمانداری شهرستان معمولان گفت: شوراهای اسلامی شهر و روستا ظرفیتی ارزشمند برای پیشرفت و توسعه هستند.

محمد ناظری شامگاه هفتم آذر در دیدار با اعضای شورای شهر شهرستان معمولان با اشاره به اهمیت و جایگاه شوراهای اسلامی شهر و روستا در تبیین نقش دموکراسی در مدیریت و اداره کشور، افزود: شوراهای اسلامی در راستای نظارت کافی و لازم بر عملکرد شهرداری ها و دهیاری ها جهت پیشبرد اهداف مد نظر و رسیدن به سطح مطلوب توجه ویژه داشته باشند.

وی افزود: ایجاد درآمد پایدار برای شهرداری ها یک ضرورت است که شوراهای اسلامی با همفکری و استفاده از نظرت نخبگان می توانند در این امر نقش پررنگی داشته باشند.

سرپرست فرمانداری شهرستان معمولان ادامه داد: با توجه به جایگاه دهیاران به عنوان نماینده بخش دولتی مستقر در روستاها، شوراهای اسلامی بایستی با نظارت دقیق بر عملکرد دهیاران و استفاده از ظرفیت های محلی جهت ایجاد شرایط توسعه ی عمرانی و اقتصادی روستا اقدام کنند.

در ادامه رییس شورای اسلامی لرستان با بیان اینکه 4406 نفر شورای شهر، شهرستان، بخش و روستا در لرستان فعالیت دارند، گفت: شوراهای شهر و روستا مشاوران خوبی برای فرمانداران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شوراهای شهر و روستا ظرفیتی ارزشمند برای پیشرفت و توسعه هستند

شوراهای شهر و روستا ظرفیتی ارزشمند برای پیشرفت و توسعه هستند