مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 آذر 1402 ساعت 11:352023-12-08فرهنگي

کتاب «عکاسی از شهر سوخته» رونمایی شد


آیین رونمایی ار مجوعه شعر «عکاسی از شهر سوخته» با حضور سراینده آن جواد خوانساری، در کتابفروشی جهاد دانشگاهی واحد اصفهان برگزار شد.

- ایسنا/اصفهان آیین رونمایی ار مجوعه شعر عکاسی از شهر سوخته با حضور سراینده آن جواد خوانساری، در کتابفروشی جهاد دانشگاهی واحد اصفهان برگزار شد.

در این آیین که به همت معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی واحد اصفهان و با مشارکت محفل ادبی شعر جمعه، روز پنج شنبه (16 آذر ماه) در کتابفروشی جهاد دانشگاهی واحد اصفهان برگزار شد، ضمن رونمایی از کتاب عکاسی از شهر سوخته ، شاعرانی مانند فهیمه براتی، مهسا بختیاری، حسن توکلی، علیرضا جان نثاری، آزاده بهمنی، رضا باب المراد، مریم کریم آبادی، مصطفی کریمیان، لیلا معصومی و نیما مختاری به خوانش اشعار خود پرداختند.

در ابتدای این نشست احسان نوری، کارشناس برنامه و شاعر گفت: یکی از تکنیک های اختصاصی جواد خوانساری شاعر کتاب عکاسی از شهر سوخته شگفت زده کردن مخاطب با یک خروج از سطح شعر به سطحی رئال تر است.

من به عنوان مخاطب به این نتیجه رسیدم که این مجموعه بر اساس پختگی آثار و تاریخ سُرایش چیدمان شده است.

او با بیان اینکه مجموعه این کتاب شعر شامل 104 صفحه و 69 شعر کوتاه و نیمه بلند است که با اهتمام نشر حکمت کلمه به دست علاقه مندان ادبیات رسیده و به دوفصل شعرهای کوتاه و شعرهای بل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب «عکاسی از شهر سوخته» رونمایی شد

کتاب «عکاسی از شهر سوخته» رونمایی شد