مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 12:452023-12-03ورزشي

در سال های آینده نسل خوبی از وزنه برداری ایران را شاهد خواهیم بود


سرمربی تیم وزنه برداری مناطق نفت خیز جنوب گفت: در سال های آینده نسل خوبی از وزنه برداری ایران را شاهد هستیم، وزنه بردارانی که می توانند روی سکوهای جهانی باشند.

- ایسنا/خوزستان سرمربی تیم وزنه برداری مناطق نفت خیز جنوب گفت: در سال های آینده نسل خوبی از وزنه برداری ایران را شاهد هستیم، وزنه بردارانی که می توانند روی سکوهای جهانی باشند.

جواد نادری در گفت و گو با ایسنا، اظهارکرد: خدا را شکر خوشبختانه وضعیت تیم مان خوب است و ملی پوشان رده سنی جوانان نیز به تیم مان اضافه شده اند.

البته با توجه به حضور تیم ملی جوانان در مسابقات قهرمانی جهان که به تازگی برگزار شده است، رکورد ملی پوشانی مثل یوسفی و زارع که در همین رقابت ها به مدال رسیدند و عضو تیم مناطق نفت خیز جنوب هستند برای هفته دوم، محاسبه خواهد شد.

وی بیان کرد: سه تیم ذوب آهن، مناطق نفتخیز جنوب و ملی حفاری در هفته اول رقابت نزدیکی با هم داشتند ولی با توجه به اینکه مناطق نفت خیز جنوب در هفته نخست در رده دوم قرار گرفت، این هفته نیز به دنبال تداوم این موفقیت هستیم و در همین راستا تمرینات خوبی پشت سر گذاشته ایم.

در نیم فصل یکی، دو وزنه بردار به تیم ما اضافه شد و ان شاءالله اگر وزنه برداران ما خوب کار کنند فکر می کنم این هفته هم نتیجه خوبی به دست بیاوریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در سال های آینده نسل خوبی از وزنه برداری ایران را شاهد خواهیم بود

در سال های آینده نسل خوبی از وزنه برداری ایران را شاهد خواهیم بود