مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1402 ساعت 21:002023-12-12حوادث

رمال اینستاگرامی دستگیر شد


فالگیر اینستاگرامی که به بهانه رمالی و دعانویسی از مردم کلاهبرداری می کرد در اصفهان دستگیر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایران، چندی قبل خانمی به پلیس فتا استان اصفهان مراجعه کرد و درحالی که از یک رمال و فالگیر اینستاگرامی شکایت داشت گفت: به دنبال حل مشکلات خانوادگی و جلب نظر و محبت همسرم بودم که با یک آگهی با وعده حل مشکلات خانوادگی و زناشویی، مشکلات مالی، دعا برای خوشبختی و خبر از آینده و.

در شبکه اجتماعی اینستاگرام مواجه شدم و بلافاصله با فرد آگهی دهنده تماس گرفته و از او خواستم دعایی برایم بدهد تا محبت همسرم به من زیاد شود.

او هم گفت قیمت این دعا 45 میلیون ریال است و رد خور ندارد.

پس از اعتماد نابجا به رمال مبلغ مورد نظر را به حسابش واریز و دعا را دریافت کردم اما بعد از انجام دستور رمال نه تنها محبت همسرم زیاد نشد بلکه روز به روز زندگی ما بدتر شد و وقتی با فرد رمال تماس گرفتم  دیگر او جوابگوی تماس هایم نبود.

سرهنگ سید مصطفی مرتضوی رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان اصفهان در این باره گفت: با بررسی های فنی و تخصصی توسط کارشناسان مرکز مبارزه با جرایم سایبری پلیس فتا استان اصفهان سرانجام متهم در سریع ترین زمان ممکن شناسایی و برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضایی معرفی شد و با پیگیری های صورت گرفته وجه کلاهبردا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رمال اینستاگرامی دستگیر شد

رمال اینستاگرامی دستگیر شد