مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آذر 1402 ساعت 13:352023-12-14ورزشي

جشنواره فرهنگی و رزشی زنان روستایی در کردستان برگزار می شود


سرپرست اداره کل ورزش و جوانان کردستان گفت: جشنواره فرهنگی و رزشی زنان روستایی در روستاهای استان برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، آمنه غلام ویسی پیش از ظهر امروز در نشست شورای مبارزه با مواد مخدر کردستان اظهار کرد: جشنواره فرهنگی و رزشی زنان روستایی در روستاهای مختلف استان برگزار می شود و این روند استمرار خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: این جشنواره با هدف ایجاد شادی و نشاط و ترویج ورزش به عنوان عامل بازدارنده آسیب های اجتماعی در دستور کار اداره کل ورزش و جوانان قرار گرفته است.

غلام ویسی به احداث خانه های نشاط روستایی به عنوان دیگر برنامه اداره کل ورزش و جوانان اشاره کرد و افزود: احداث 50 خانه نشاط روستایی در کل کشور هدف گذاری شده که سهم استان کردستان از این میزان احداث 2 خانه نشاط روستایی است.

به گفته وی، فرایند احداث خانه های نشاط روستایی با هماهنگی با دبیرخانه شورای مبارزه با اعتیاد استان در دو شهرستان استان با پیشرفت بالای 60 درصد در حال انجام است و براساس برنامه ریزی های صورت گرفته همزمان با دهه فجر به بهره برداری می رسد.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان کردستان همچنین از افتتاح 5 زمین ورزشی در روستاهای استان از ابتدای امسال تا کنون خبر داد و گفت: 7 زمین ورزشی دیگر هم در حال احداث است که به زودی افتتاح می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره فرهنگی و رزشی زنان روستایی در کردستان برگزار می شود

جشنواره فرهنگی و رزشی زنان روستایی در کردستان برگزار می شود