مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آذر 1402 ساعت 09:352023-12-14سياسي

ساخت و سازهای غیر مجاز حاشیه شهر زاهدان، بستر آماده سازی برای آسیب های اجتماعی


سرپرست معاونت حقوق عامه دادستانی زاهدان گفت: ساخت و سازهای غیر مجازی که در حاشیه شهر اتفاق می افتد بستر آماده سازی برای آسیب های اجتماعی هستند.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان سرپرست معاونت حقوق عامه دادستانی زاهدان گفت: ساخت و سازهای غیر مجازی که در حاشیه شهر اتفاق می افتد بستر آماده سازی برای آسیب های اجتماعی هستند.

ابوالفضل احمدزاده در گفت گو با اینسا اظهار کرد: یکی از ابتکارات دادستانی مرکز سیستان و بلوچستان در سالجاری به این نحو بود که ارتباط و تعامل مناسبی با مراکز علمی و دانشگاهی داشته باشیم و بحث مربوط به آسیب های اجتماعی را به طور رسمی در این مراکز دنبال و جستجو کنیم.

وی افزود: در زمینه رسیدگی به موضوع حاشیه نشینی و آسیب های اجتماعی سه راهکار مطرح شد به این نحو که حاشیه نشینی آن چیزی نیست که فقط در مراکز دانشگاهی و در کتاب ها و پژوهش ها به آن پرداخته شود، برای رسیدن به راهکارها، جامعه باید هر یک از اساتید یا پژوهشگران که راغب و مشتاق در این حیطه هستند در حوزه متناسب با مرکز مورد مطالعه شناسایی و در بین این افراد حضور یابد تا بتواند مسائل را از نظر علمی، تحقیقی و عینی که در بیرون وجود دارد به نحوی انطباق دهد.

سرپرست معاونت حقوق عامه دادستانی زاهدان ادامه داد: دومین راهکار این است که در مورد ساخت و سازهای غیرمجازی که در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت و سازهای غیر مجاز حاشیه شهر زاهدان، بستر آماده سازی برای آسیب های اجتماعی

ساخت و سازهای غیر مجاز حاشیه شهر زاهدان، بستر آماده سازی برای آسیب های اجتماعی