مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آذر 1402 ساعت 16:302023-11-29اقتصادي

فاز نخست سامانه گرمسیری به 4هزار و 250 هکتار از اراضی ایلام آبرسانی خواهد کرد


با افتتاح فاز نخست سامانه گرمسیری به 4 هزار و 250 هکتار از اراضی ایلام آبرسانی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، حسن بهرام نیا استاندار ایلام، عصر چهارشنبه 8 آذرماه در دیدار با مدیرکل دفتر هماهنگی امور استان های وزارت جهاد کشاورزی گفت: محور فعالیت وزارت جهاد کشاورزی و این سازمان در استان ها از مزرعه تا سفره مردم تعریف شده است و عملکرد این سازمان ارتباط مستقیمی با معیشت و سفره مردم دارد و می تواند در توسعه استان بسیار موثر باشد.

وی در ادامه با اشاره به افتتاح فاز نخست سامانه گرمسیری در آینده نزدیک، افزود: با افتتاح فاز نخست این سامانه، به 4 هزار و 250 هکتار از اراضی استان آبرسانی می شود.

استاندار ایلام ادامه داد: با اجرای این پروژه بخش قابل توجهی از زمین های دیمی به آبی تبدیل خواهند شد و تحولی در اقتصادی و حوزه کشاورزی استان ایجاد می شود.

بهرام نیا خاطرنشان کرد: فعالیت های آب و خاک و معاونت از جهادکشاورزی مبنای همه طرح های زراعی، باغی، دامداری و پایه گذار اشتغال و توسعه هر استان است.

وی با تاکید بر اهتمام همه جانبه مدیران برای توسعه استان، گفت: به دلیل عقب افتادگی استان ناشی از جنگ تحمیلی 8 ساله و پس از آن، هنوز جای کار بسیاری وجود دارد و می طلبد مدیران تلاش خود را مضاعف کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فاز نخست سامانه گرمسیری به 4هزار و 250 هکتار از اراضی ایلام آبرسانی خواهد کرد

فاز نخست سامانه گرمسیری به 4هزار و 250 هکتار از اراضی ایلام آبرسانی خواهد کرد