مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 آذر 1402 ساعت 12:402023-11-23ورزشي

قم باید در ارائه پیوست فرهنگی برای نمایشگاه ها الگو باشد


سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی ورزشی شهرداری قم، وجود پیوست فرهنگی در نمایشگاه مواد اولیه، ماشین آلات، تکنولوژی، چرم و صنایع وابسته صنعت کفش قم را ارزشمند دانست و گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام سید احمد طباطبایی نژاد شب گذشته در حاشیه بازدید از نمایشگاه مواد اولیه، ماشین آلات، تکنولوژی، چرم و صنایع وابسته صنعت کفش ایران_قم در گفت وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: از برگزارکنندگان این نمایشگاه که کاری درجه یک و فوق العاده و در شأن شهر قم انجام داده اند، تشکر می کنم.

وی با بیان اینکه قم ام القرای جهان اسلام است و باید امور مربوط به آن نیز با نگاهی بین المللی دنبال شود، گفت: در نمایشگاه های زیادی شرکت کردم اما این نمایشگاه فوق العاده است و از نظر فضاسازی خیلی مناسب و خوب کار انجام شده و استقبال خوبی نیز از آن شده است.

طباطبایی نژاد با تقدیر از وجود پیوست فرهنگی در این نمایشگاه گفت: خیلی ارزشمند است که این نمایشگاه پیوست فرهنگی دارد و در این راستا در ورودی و خروجی نمایشگاه، در حوزه فرهنگی کارهای ارزشمندی شده که می تواند الگویی برای دیگر نمایشگاه ها در سطح کشور شود.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به جایگاه قم و ظرافت های بزرگ فرهنگی آن، این شهر همیشه در این امور پیش قدم است و انتظاری هم غیر از این نمی رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قم باید در ارائه پیوست فرهنگی برای نمایشگاه ها الگو باشد

قم باید در ارائه پیوست فرهنگی برای نمایشگاه ها الگو باشد