مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 10:002023-12-19اجتماعي

برگزاری تورهای گردشگری آموزشی در تربت حیدریه


رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تربت حیدریه گفت: دانش آموزان تربت حیدریه با هماهنگی آموزش و پرورش، ضمن حضور در اماکن تاریخی به منظور آشنایی با پیشینه و هویت تاریخی خود، - علی محمدی در گفت وگو با خبرنگار فارس در تربت حیدریه اظهار کرد: یکی از نیازهای کنونی حوزه گردشگری، آشنایی دانش آموزان با هویت ایرانی و اسلامی است ولی متاسفانه بسیاری از محصلان حتی با پیشنیه تاریخی و میراث فرهنگی خطه خود، بیگانه هستند.

  وی بیان کرد: از ابتدای سال تحصیلی کنونی 9 هزار دانش آموز مقطع ابتدایی و متوسطه اول و دوم این شهرستان در دوره آموزشی گردشگری آموزشی شرکت کردند.

  وی افزود: علاوه بر اینها تعدادی دانشجو و طلبه نیز در قالب این طرح، ضمن بازدید از جاذبه های تاریخی و گردشگری در دوره های یاد شده، شرکت کردند.

محمدی تربت حیدریه گفت: بر این اساس با هماهنگی آموزش و پرورش، ضمن مهیا ساختن زمینه حضور دانش آموزان در اماکن تاریخی به منظور آشنایی با پیشینه و هویت تاریخی خود با چگونگی حفظ و مرمت مواریث گذشته نیز آشنا شدند و تورهای گردشگری آموزشی رویکرد جدیدی در صنعت گردشگری است که محبوبیت آنها به سرعت در حال افزایش است.

رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تربت حیدریه با تاکید بر این که گردشگری آموزشی به صورت رایگان انجام می شود ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری تورهای گردشگری آموزشی در تربت حیدریه

برگزاری تورهای گردشگری آموزشی در تربت حیدریه