مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 18:152023-11-27سياسي

تاکید فرمانده سپاه کربلا بر تقویت هیات های اندیشه ورز جهت حل مشکلات جامعه


فرمانده سپاه کربلا با بیان اهمیت تشکیل تقویت هیات های اندیشه ورز بسیج در استان گفت: هیات های اندیشه ورز بسیج برای کمک دولت پای کار هستند و مسئولان باید از تفکر آنان در تصمیم سازی ها و تصمیم گیری ها حمایت کنند.

- ایسنا/مازندران فرمانده سپاه کربلا با بیان اهمیت تشکیل تقویت هیات های اندیشه ورز بسیج در استان گفت: هیات های اندیشه ورز بسیج برای کمک دولت پای کار هستند و مسئولان باید از تفکر آنان در تصمیم سازی ها و تصمیم گیری ها حمایت کنند.

سردار سیاوش مسلمی امروز، 6 آذرماه درهمایش نخبگان بسیجی استان مازندران در مجتمع اهل بیت شهرستان ساری، اظهار کرد: بسیج به عنوان مایه حیات سپاه در خدمت این مجموعه به انجام ماموریت می پردازد که هدف ما نهادینه کردن تفکر و تقویت روحیه بسیجی در جامعه است.

وی با اشاره به اهمیت و دستاورد گروه های اندیشه ورز گفت: با همت 250 اساتید بسیجی سند راهبردی 5 ساله پیشرفت استان مازندران تدوین شد که در این کتاب با تکیه بر روش های علمی با توجه به مسائل زیست بوم استان راهکارهای مناسب ارائه می شود که مسئولان باید از تفکر ایده های این گروه های اندیشه ورز حمایت کنند.

مسلمی گفت: هدف سپاه و بسیج کمک به دولت در انجام وظایفشان است و اگر در اداره یا نهادی کاستی یا ناامیدی دیده می شود نشان دهنده آن است که از تفکرات و روحیه بسیجی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید فرمانده سپاه کربلا بر تقویت هیات های اندیشه ورز جهت حل مشکلات جامعه

تاکید فرمانده سپاه کربلا بر تقویت هیات های اندیشه ورز جهت حل مشکلات جامعه