مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 آذر 1402 ساعت 18:502023-11-28بين الملل

نیمه تاریک حقوق بشر


سازمان ملل متحد که قرار بود بر اساس نمایندگی واقعی ملت ها استوار باشد و در وادی احقاق حق و صلح و امنیت آنان گام بردارد، متأثر از تاریخ خشونت ورزی و خونریزی و تضییع حقوق ملل، - گروه جامعه خبرگزاری فارس: احمد بینا، فعال حقوق بشر نتایج یک دهه حضور خود در اجلاس های حقوق بشری و گفت وگو با گزارشگران ویژه کشوری و گزارشگران موضوعی را در قالب کتابی منتشر کرده که خلاصه آن را در ادامه  می خوانید.

                                                            آزادی عقیده و مذهب و نیمه تاریک آن اعلامیه جهانی حقوق بشر در مجمع عمومی سازمان ملل متحد در تاریخ 10 دسامبر 1948 به تصویب رسید و از همان ابتدا با مخالفت و موضع گیری متفکران و اندیشمندان اسلامی مواجه شد و متفکران اسلامی را بر آن داشت تا متن اعلامیه ای را تدوین و در سال 1990 در نوزدهمین کنفرانس وزرای امورخارجه کشورهای عضو سازمان کنفرانس اسلامی در قاهره به تصویب برسانند.

این اعلامیه در واقع تلاشی از سوی جامعه اسلامی برای ابراز هویت اسلامی خود در سطح بین المللی و بیان دیدگاه ها و نظرات این دین الهی در خصوص حقوق انسان هاست.

کشورهای غربی که همواره مخالف وحدت و همگرایی میان کشورهای اسلامی می باشند، درصدد ایجاد تفرقه در جهان اسلام هستند و آن را به عنوان یک اصل و برنامه در دستورکار خود قرار داده اند و به ص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیمه تاریک حقوق بشر

نیمه تاریک حقوق بشر