مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 19:502023-12-20سياسي

تعیین 372 شعبه اخذ رای انتخابات مجلس برای رباط کریم و بهارستان


رییس مرکز حوزه انتخابیه رباط کریم و بهارستان از تعیین 372 شعبه اخذ رأی انتخابات مجلس شورای اسلامی در این شهرستان ها خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رباط کریم، جلسه تعیین تعداد شعب اخذ رأی انتخابات دو شهرستان رباط کریم و بهارستان عصر امروز با حضور رییس مرکز حوزه انتخابیه این شهرستان ها و نمایندگان هیات اجرایی و هیات نظارت بر انتخابات مجلس شورای اسلامی در سالن شهدای امنیت فرمانداری شهرستان رباط کریم برگزار شد.

 امید احمدی رییس مرکز حوزه انتخابیه رباط کریم و بهارستان در این جلسه اظهار کرد: پس از برگزاری جلسات مشترک هیأت های اجرایی و نظارت برای تعیین تعداد و محل شعبات، تعداد 147 شعبه برای رباط کریم، 225 شعبه برای بهارستان و جمعا 372 شعبه برای این شهرستان ها تعیین شد.

وی در ادامه با تاکید بر منویات رهبر معظم انقلاب و شاخص های برگزاری انتخابات از منظر ایشان گفت: امنیت، سلامت، مشارکت و رقابت، مجریان و برگزارکنندگان انتخابات بسیار مهم است و انتخابات باید با رعایت بی طرفی و امانتداری برگزار شود.

فرماندار رباط کریم همچنین بر لزوم قانون مداری، اصل بی طرفی تاکید کرد و افزود: دقت نظر در انتخاب محل و تعیین شعب اخذ رأی باید به منظور تسهیل رأی گیری برای عموم باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعیین 372 شعبه اخذ رای انتخابات مجلس برای رباط کریم و بهارستان

تعیین 372 شعبه اخذ رای انتخابات مجلس برای رباط کریم و بهارستان