مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 آذر 1402 ساعت 17:452023-12-07حوادث

توقیف 6 دستگاه وسیله نقلیه در طرح مقابله با مزاحمین مدارس در میانه


فرمانده انتظامی شهرستان میانه از توقیف شش دستگاه وسیله نقلیه متخلف، در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی مقابله با مزاحمین دانش آموزان در جلوی مدارس، - ایسنا/آذربایجان شرقی فرمانده انتظامی شهرستان میانه از توقیف شش دستگاه وسیله نقلیه متخلف، در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی مقابله با مزاحمین دانش آموزان در جلوی مدارس، در سطح شهرستان خبر داد.

حسن رفیعی اظهار کرد: پیرو مطالبات و درخواست شهروندان و به منظور برخورد با وسایل نقلیه مزاحم و متخلف در جلوی مدارس، ماموران پلیس شهرستان طرح ارتقاء امنیت اجتماعی را در جلوی مدارس در سطح شهرستان اجرایی کردند.

وی بیان کرد: این طرح با حضور تیم های گشت اجرایی شد که در همین رابطه تعداد سه دستگاه خودرو و تعداد سه دستگاه موتورسیکلت متخلف و هنجارشکن شناسایی، توقیف و روانه پارکینگ شدند.

وی ادامه داد: ماموران پلیس مستقر در اطراف مدارس با کسانی که بخواهند اقدام به ایجاد مزاحمت برای دانش آموزان کنند برابر قانون و با هماهنگی مقام محترم قضایی برخورد خواهند کرد.

وی افزود : هرگونه پرسه زدن و دوردور کردن در کنار مدارس با وسیله نقلیه اعم از موتورسیکلت و خودرو و ایجاد مزاحمت و آلودگی صوتی خلاف قانون بوده و پلیس برای ایجاد امنیت مردم و دانش آموزان از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقیف 6 دستگاه وسیله نقلیه در طرح مقابله با مزاحمین مدارس در میانه

توقیف 6 دستگاه وسیله نقلیه در طرح مقابله با مزاحمین مدارس در میانه