مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 14:402023-12-06دانش

نمایه شدن 6 مجله علمی دانشگاه های همدان در پایگاه های معتبر استنادی جهان


رییس دانشگاه علوم پزشکی همدان از نمایه شدن شش مجله علمی دانشگاه های استان در پایگاه های معتبر استنادی جهان خبر داد.

- ایسنا/همدان رییس دانشگاه علوم پزشکی همدان از نمایه شدن شش مجله علمی دانشگاه های استان در پایگاه های معتبر استنادی جهان خبر داد.

دکتر محمد مجذوبی چهارشنبه 15 آذر در آیین اختتامیه هفته پژوهش استان همدان، از ارتقاء چشمگیر شاخص های علمی و پژوهشی طی یک سال گذشته در این دانشگاه خبر داد و اظهار کرد: در دانشگاه علوم پزشکی همدان تلاش کردیم در تولید دانش، پیشرو باشیم و اگرچه مسائل و تنگناهایی در حوزه اساتید و محققان وجود دارد اما اساتید و پژوهشگران پرتلاش و پرقدرت به کار خود ادامه می دهند.

وی با بیان اینکه حفظ و ارتقاء امید در بین محققان و دانشجویان و حفظ جایگاه اساتید و محققان مهمترین رویکردی است که باید دنبال شود تا به فرامین مقام معظم رهبری در حوزه پژوهش عمل شود، مطرح کرد: خوشبختانه دانشگاه علوم پزشکی همدان طی سال جاری برای نخستین بار موفق شد در ارزیابی بین المللی شانگهای وارد و صاحب رتبه شود و توفیقاتی از این دست در یک سال گذشته، به تعداد قابل توجهی محقق شده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی همدان از نمایه شدن شش مجله علمی دانشگاه های استان در پایگاههای معتبر استنادی جهان خبر داد و افزود: علاوه بر گسترش تحقیقات و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایه شدن 6 مجله علمی دانشگاه های همدان در پایگاه های معتبر استنادی جهان

نمایه شدن 6 مجله علمی دانشگاه های همدان در پایگاه های معتبر استنادی جهان