مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1402 ساعت 11:352023-11-25دانش

ثبت نام وام ازدواج دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تهران آغاز شد


رییس اداره رفاه و تعاون مدیریت امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران از آغاز دوره سوم ثبت نام وام ازدواج دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تهران در سال 1402 خبر داد.

- به گزارشگروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از دانشگاه علوم پزشکی تهران، زیبا فولادی رییس اداره رفاه و تعاون دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: وام ازدواج به دانشجویان دوره روزانه غیر شهریه ﭘرداز که در حال تحصیل، عقد رسمی کرده اند، برای یک نوبت و حداکثر تا یک سال بعد از تاریخ عقد رسمی با ارائه عقد نامه دائم محضری و سرانه 250 میلیون ریال پرداخت می شود و دانشجویان متاهل از چهارشنبه 1 آذر تا شنبه 25 آذرماه 1402 با مراجعه به پرتال دانشجویی صندوق رفاه می توانند درخواست خود را ثبت کنند.

وی افزود: طبق اعلام صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت، دانشجویانی که تاریخ عقد آنان از اول مهر 1401 به بعد باشد مجاز به دریافت وام هستند.

فولادی در خصوص اعطای وام به زوجین گفت: در صورتی که زوجین دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی تهران باشند، با رعایت سایر شرایط به هر دو نفر تسهیلات ازدواج تعلق می گیرد.

مدارک لازم برای درخواست وام ازدواج شامل: ثبت نام در پرتال، فرم درخواست دارای مهر و امضا آموزش، تعهد محضری، حکم ضامن، حساب جاری سراسری در بانک عامل، صفحه اول و دوم شناسنامه زوجین به همراه کارت م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام وام ازدواج دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تهران آغاز شد

ثبت نام وام ازدواج دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تهران آغاز شد