مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 13:352023-12-11اقتصادي

تامین برق 15 پروژه آبرسانی از محل اعتبارات آبفای هرمزگان


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان از اجرای شبکه برق با هدف تامین برق 15 پروژه آبرسانی از محل اعتبارات از ابتدای امسال خبر داد.

- ایسنا/هرمزگان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان از اجرای شبکه برق با هدف تامین برق 15 پروژه آبرسانی از محل اعتبارات از ابتدای امسال خبر داد.

عبدالحمید حمزه، امروز (بیستم آذرماه)، با اعلام این خبر افزود: این شبکه ها با هدف تامین برق 15 باب از تأسیسات شهرستان های حاجی آباد، رودان، میناب، بشاگرد، بندرعباس و بستک احداث شده است.

وی اعتبار هزینه شده برای برق رسانی به تأسیسات آبفا را 220 میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: شرکت آب و فاضلاب هرمزگان برای تاسیسات ایجاد شده، از محل اعتبارات خود اقدام به اجرای شبکه برق رسانی می کند.

به گفته مدیرعامل آبفا، شبکه های برق پس از احداث، برای بهره برداری و نگهداری تحویل شرکت توزیع برق می شود.

حمزه پور با مهم ارزیابی کردن احداث شبکه برق افزود: بهره برداری از پروژه های آبرسانی منوط به تامین برق مورد نیاز است از این رو اعتبارات جداگانه ای برای پروژه های جدید آبرسانی پیش بینی می شود.

وی در پایان از اجرای 5 پروژه برق رسانی دیگر در شهرستان های جاسک، رودان، بشاگرد، بندرعباس و بستک به طول 11 کیلومتر با اعتباری بالغ بر 150 میلیارد ریال در دست اجراست که بزودی مورد بهره برداری قرار خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین برق 15 پروژه آبرسانی از محل اعتبارات آبفای هرمزگان

تامین برق 15 پروژه آبرسانی از محل اعتبارات آبفای هرمزگان