مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آذر 1402 ساعت 14:452023-12-09سياسي

توسعه صنعتی هرمزگان بدون توجه به مسائل اجتماعی و فرهنگی دشوار است


رییس دانشگاه هرمزگان، با ذکر این نکته که هرمزگان دارای جامعه ای سنتی و چند فرهنگی است، گفت: توسعه صنعتی هرمزگان بدون توجه به مسائل اجتماعی و فرهنگی دشوار  و چالش برانگیز است.

- ایسنا/هرمزگان رییس دانشگاه هرمزگان، با ذکر این نکته که هرمزگان دارای جامعه ای سنتی و چند فرهنگی است، گفت: توسعه صنعتی هرمزگان بدون توجه به مسائل اجتماعی و فرهنگی دشوار  و چالش برانگیز است.

مصطفی ظهیری نیا، در گفت و گو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: در طول عمر انقلاب اسلامی، برنامه های توسعه متعددی تدوین شد که در اغلب این برنامه های توسعه، سرزمین اصلی به عنوان محور شناخته شده بود و جایگاهی برای دریا در آن ها در نظر گرفته نشده بود.

وی، با اشاره به غقلت های برنامه های توسعه ای کشور از ظرفیت های دریا، عنوان کرد: در حال حاضر سیاست های کلان نظام و دولت سیزدهم به سمت دریا و ظرفیت های آن گرایش پیدا کرده است.

رییس دانشگاه هرمزگان، با ذکر این نکته که به واسطه دلایل متعدد در حوزه برنامه ریزی برای بالفعل کردن ظرفیت های دریایی با چالش روبرو هستیم، تصریح کرد: جهاد دانشگاهی می تواند در حوزه برنامه ریزی برای بهره برداری از ظرفیت های دریا بسیار موثر عمل کند.

ظهیری نیا، حوزه های فرهنگی، اجتماعی و انسانی را پشتوانه تمام فعالیت های اقتصادی، سیاسی و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه صنعتی هرمزگان بدون توجه به مسائل اجتماعی و فرهنگی دشوار است

توسعه صنعتی هرمزگان بدون توجه به مسائل اجتماعی و فرهنگی دشوار است