مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 آذر 1402 ساعت 15:552023-11-23سياسي

مجاهدت در راه محیط زیست، مجاهدت فی سبیل الله است


رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: اگر کسی در مقابله با کسانی که می خواهند به مصالح عموم مسلمین با تجاوز به محیط زیست آسیب برسانند، کشته یا مجروح شوند، - ایسنا/خوزستان رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: اگر کسی در مقابله با کسانی که می خواهند به مصالح عموم مسلمین با تجاوز به محیط زیست آسیب برسانند، کشته یا مجروح شوند، شهید یا جانباز محسوب می شوند و این موضوع، مقدس بودن امر محیط زیست را نشان می دهد.

سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی در نخستین کنگره ملی شهدا و ایثارگران محیط زیست که امروز (2 آذرماه) در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: سازمان حفاظت محیط زیست یکی از سازمان های پیشتاز در پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس است و حسب وظیفه قانونی خود، با اهدای 120 شهید و 50 جانباز هنوز هم در حال افتخارآفرینی هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: خداوند در آیات مختلف ذکر می کند که زمین را مهد رشد انسان قرار داده و عالم هستی را برای انسان آفریده است و این را نیز برای خود آفریده است.

خداوند در مقابل این عظمتی که به انسان داده، مسئولیت هایی هم برای وی از باب حکمت تعیین کرده است.

قاضی زاده هاشمی بیان کرد: انسان نسبت به محیط زیستی که در آن زندگی می کند، مسئولیت دارد زیرا به محیط زیست برای رشد صحیح و سالم خود نیاز دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجاهدت در راه محیط زیست، مجاهدت فی سبیل الله است

مجاهدت در راه محیط زیست، مجاهدت فی سبیل الله است