مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آذر 1402 ساعت 17:552023-12-18حوادث

کلاهبرداری 1000 میلیاردی با وعده فروش حواله خودرو


فرمانده انتظامی خوزستان از کلاهبرداری یک هزار میلیارد ریالی با درج آگهی جعلی فروش حواله خودرو زیر قیمت خبر داد.

- سردار سید محمود میرفیضی در بیان جزییات این خبر اظهار کرد: در پی گزارش 52 نفر از شهروندان مبنی بر اینکه فردی از طریق درج آگهی فروش حواله خودرو در سایت دیوار از آن ها کلاهبرداری کرده است، بررسی موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پلیس، وی افزود: در تحقیقات انجام شده مشخص شد شاکیان در سایت دیوار با آگهی فروش حواله خودرو زیر قیمت بازار مواجه شدند و برای خرید با آگهی دهنده تماس گرفتند.

آگهی دهنده به بهانه وجود مشتریان زیاد، با ارائه شماره کارت مبلغی به عنوان بیعانه از آن ها دریافت کرد و پس از آن پاسخگوی تماس های آن ها نبوده است.

فرمانده انتظامی خوزستان با بیان اینکه میزان مبلغ کلاهبرداری شده از مال باختگان تاکنون 1000 میلیارد ریال برآورد شده است، تصریح کرد: با بررسی مستندات و اظهارت شاکیان و انجام اقدامات هوشمندانه و تخصصی، دو نفر در این ارتباط شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضایی در یک عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شدند.

میرفیضی گفت: شهروندان برای خرید یا پیش خرید کالای مورد نظر خود از سایت های متفرقه و فاقد مجوز در شبکه های اجتماعی خودداری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبرداری 1000 میلیاردی با وعده فروش حواله خودرو

کلاهبرداری 1000 میلیاردی با وعده فروش حواله خودرو