مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1402 ساعت 13:302023-12-10اقتصادي

پیشرفت 70 درصدی پروژه باشت به چرام


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو،حمیدرضا پیمانجو(سرپرست راهداری کهگیلویه و بویراحمد) با اشاره به پروژه های فعال شهرستان باشت گفت: - سرپرست راهداری کهگیلویه و بویراحمد از پیشرفت 70 درصدی در پروژه لارشاه بهرام خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو ،حمیدرضا پیمانجو(سرپرست راهداری کهگیلویه و بویراحمد) با اشاره به پروژه های فعال شهرستان باشت گفت: 9 پروژه به ارزش 230 میلیارد تومان در حوزه راهداری شهرستان باشت در دست اجرا است و همه این پروژه ها فعال هستند.

   پیمانجو گفت: یکی از پروژه های راهداری مسیر ده بزرگ به پیچاپ است که 7 قرار داد به ارزش 80 میلیارد تومان برای این مسیر منعقد شده است.

  سرپرست راهداری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: محور لار_ شاه بهرام( باشت به چرام) دیگر پروژه های مهم راهداری به طول 3.

5 کیلومتر است که 100 میلیارد اعتبار این پروژه است و 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، در حال حاضر هم پروژه فعال و در چند قطعه در حال اجرا است.

  پیمانجو بیان کرد: مسیر ده بزرگ در باشت تا شهرستان چرام 53 کیلومتر است که در مسیر احداث 35 روستا از این پروژه بهره مند می شوند.

  سرپرست راهداری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه ناایمن بودن این مسیر جان بسیاری از هم وطنان را به خطر انداخته بود، گفت: امیدواریم پروژه ظرف ماه های آی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت 70 درصدی پروژه باشت به چرام

پیشرفت 70 درصدی پروژه باشت به چرام