مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 14:452023-12-19حوادث

نجات جان 2 شهروند حبس شده در چاه توسط آتش نشانان قم


آتش نشانان قم در دو حادثه همزمان سقوط و حبس در چاه، جان دو نفر از شهروندان قمی را نجات دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری قم گفت: ظهر امروز سه شنبه 28 آذر ،ساعت 11:57 سقوط فرد به داخل چاه در شهرک قدس و ساعت 12:03 حبس فرد داخل چاه بلوار پیامبر اعظم (ص) به مرکز فرماندهی آتش نشانی قم اعلام شد.

سجادی با تشریح چگونگی این حادثه ادامه داد: در حادثه اول یک آقای 23 ساله در شهرک قدس به دلیل پاره شدن سیم بکسل به داخل چاه سقوط می کند و همزمان در حادثه ای دیگر یک  آقای 35 ساله در بلوار پیامبر اعظم(ص)داخل چاه مشغول کار بوده که به دلیل سقوط شی ء دچار حادثه شده و توانایی حرکت را از دست می دهد.

وی اعلام سریع حادثه توسط شاهدان حاضر در محل به سامانه 125 را از نکات مؤثر در موفقیت عملیات نجات دانست و تصریح کرد: با اعلام این حادثه بلافاصله 3 دستگاه خودرو نجات به همراه 9 نفر آتش نشان به بلوار پیامبر اعظم (ص) و 2 واحد نجات به شهرک قدس اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری قم با اعلام موفقیت این عملیات نجات، گفت: خوشبختانه با سرعت عمل بالای نجات گران سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم هر دو مصدوم به سلامت خارج شده تحویل عوامل اورژانس شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نجات جان 2 شهروند حبس شده در چاه توسط آتش نشانان قم

نجات جان 2 شهروند حبس شده در چاه توسط آتش نشانان قم