مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1402 ساعت 00:252023-11-24ورزشي

تلاش برای یافتن کوهنوردان مفقود در اشترانکوه + فیلم


تداوم تلاش هیات کوهنوردی لرستان برای یافتن 3 کوهنورد مفقود حادثه اشترانکوه ادامه دارد.

- ؛ برنا نوشت: رییس هیات کوهنوردی لرستان گفت: تلاشهای کوهنوردان هیات کوه نوردی استان برای یافتن سه کوهنورد مفقود شده دیگر ، در اشترانکوه همچنان ادامه دارد.

محمد ضیایی در جمع خبرنگاران با اشاره به آخرین وضعیت تلاش های تیم های امدادی برای یافتن کوهنوردان مفقودی حادثه اشترانکوه ، اظهار کرد: امروز جمعه تیمی متشکل از 9 نفر کوهنورد 2 نفر از استان همدان و 7نفر لرستانی که برنامه صعود به قله سنبران را داشتند در مسیر برگشت گرفتار بهمن شدند.

وی افزود: اعضای حادثه دیده این تیم چهارنفر مصدوم به وسیله بالگرد به پایین منتقل شدند ومتاسفانه پنج نفر مفقود هستند که پیکر دو نفر از مفقودین تا عصر جمعه پیدا و ادامه عملیات جستجو به دلیل تاریکی هوا به روز شنبه موکول شد.

لحظه پیدا کردن یکی از کوهنوردان مفقود شده توسط نجاتگران هلال احمر رییس هیات کوه نوردی لرستان ضمن ابراز هم دردی با خانواده محترم درگذشتگان از کوهنوردان درخواست داشت به منظور جلوگیری از حادثه مجدد از صعود به قلل اشترانکوه تا اطلاع ثانوی خودداری نمایند.

ضیایی هرگونه عملیات جستجو و امداد در روزهای آتی را با هماهنگی و مدیریت جمعیت هلال احمر و کمیته امداد و نجات هیات کوهنوردی استان انجام خواهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش برای یافتن کوهنوردان مفقود در اشترانکوه + فیلم

تلاش برای یافتن کوهنوردان مفقود در اشترانکوه + فیلم