مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 آذر 1402 ساعت 13:152023-11-30اقتصادي

اولین تجربه بازدید مردمی از یک پروژه مسکن دولتی و حاکمیتی


کاوه عزیزی که با جمعی از صاحبان منازل ساخته نشده ولی امیدوار به خانه دار شدن از طرح 712 مسکن ملی شهرک امام(ره) بازدید کردند، گفت: «این بازدید باعث دلگرمی مان برای صاحب خانه بودن شده و از طرفی هر کس خواسته خانه اش رو ارزان و مفت پیش فروش کند را منصرف کرده .

- خبرگزاری فارس از کرمانشاه، محمد ویسمرادی؛ پروژه 712 واحدی طرح اقدام ملی مسکن در شهرک امام خمینی(ره) در سه فاز توسط شرکت توسعه گران عمران ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در حال اجراست که به گفته رییس این ستاد در کرمانشاه پیشرفت میانگین 40 درصدی داشته است.

برای اولین بار در تاریخ مسکن استان و کشور، بازدید مردمی و حضوری متقاضیان پروژه مسکن ملی از روند پیشرفت پروژه 712 واحدی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) واقع در شهرک امام خمینی کرمانشاه به همت کارگروه مسکن مجمع مطالبه گران شهرستان کرمانشاه و همراهی ستاد اجرایی استان کرمانشاه و اداره کل مسکن و شهرسازی استان کرمانشاه انجام شد.

* بازدید مردمی از پروژه های طرح مسکن ملی با دستور مستقیم رییس جمهور در شورای عالی مسکن و نظر مساعد استاندار صورت گرفت.

رامین الماسی مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه ضمن بیان این که اجرای بازدید مردمی صاحبان منازل در حال ساخت، از پروژه های مسکن ملی در کرمانشاه اولین تجربه در کشور هست، اظهار کرد: در خصوص بازد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین تجربه بازدید مردمی از یک پروژه مسکن دولتی و حاکمیتی

اولین تجربه بازدید مردمی از یک پروژه مسکن دولتی و حاکمیتی