مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آذر 1402 ساعت 09:502023-12-05اقتصادي

تبدیل شهرک تخصصی آب شهرستان نیر به عنوان قطب تولید آب معدنی کشور


مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل گفت: شهرک تخصصی آب شهرستان نیر جزو یکی از منحصر به فردترین شهرک های تخصصی کشور محسوب می شود که در زمینه بسته بندی محصولات آب معدنی و تولید فرآورده های نوشیدنی فعالیت می کند.

- ایسنا/اردبیل مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل گفت: شهرک تخصصی آب شهرستان نیر جزو یکی از منحصر به فردترین شهرک های تخصصی کشور محسوب می شود که در زمینه بسته بندی محصولات آب معدنی و تولید فرآورده های نوشیدنی فعالیت می کند.

هاشم علایی، 13 آذر در جریان بازدید از شهرک تخصصی آب شهرستان نیر اظهار کرد: آب مورد نیاز صنایع این شهرک صنعتی از چشمه های گورگور کوه سبلان تامین می شود که آب این چشمه یکی از گواراترین آب های ایران و حتی جهان است.

وی ادامه داد: برای انتقال آب از مبدا چشمه، خط انتقال به طول 8 کیلومتر توسط شرکت شهرک های صنعتی اجرایی شده است که خوشبختانه بهسازی و مرمت این مسیر انتقال در سال گذشته نیز انجام شده است.

علایی مساحت شهرک تخصصی آب را 55 هکتار برشمرد و افزود: 21 قرارداد حق بهره برداری زمین با سرمایه گذاران در این شهرک تخصصی منعقد و در اختیار آنان قرار داده شده است که از این بین 8 واحد تولیدی موفق به اخذ پروانه بهره برداری از مراکز ذیصلاح شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبدیل شهرک تخصصی آب شهرستان نیر به عنوان قطب تولید آب معدنی کشور

تبدیل شهرک تخصصی آب شهرستان نیر به عنوان قطب تولید آب معدنی کشور