مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 آذر 1402 ساعت 19:502023-11-23سياسي

71 مصوبه به منظور توسعه و آبادانی شهرستان فلاورجان اتخاذ شد


استاندار اصفهان در پایان شورای اداری مشترک استان و شهرستان فلاورجان از اتخاذ 71 مصوبه لازم الاجرا در راستای توسعه و آبادانی این شهرستان، خبر داد.

  - ایسنا/اصفهان استاندار اصفهان در پایان شورای اداری مشترک استان و شهرستان فلاورجان از اتخاذ 71 مصوبه لازم الاجرا در راستای توسعه و آبادانی این شهرستان، خبر داد.

  سیدرضا مرتضوی، امروز پنجشنبه دوم آذرماه، در پایان شورای اداری مشترک استان و شهرستان فلاورجان، اظهار کرد: حسب برنامه های سفرهای شهرستانی شورای اداری استان، از پیش از طلوع آفتاب در شهرستان فلاورجان حضور یافتیم.

وی ادامه داد: در جریان این سفر بازدیدهای میدانی مختلفی را از پروژه های زیرساختی و عمرانی شهرستان انجام دادیم و تلاش کردیم از برخی مسائل عمده شهرستان فلاورجان بازدید کنیم.

استاندار اصفهان عنوان کرد: در ادامه همراه با معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری با نخبگان و فعالان فرهنگی و اجتماعی شهرستان فلاورجان دیدار و گفت وگو کردیم و از نقطه نظرات آنان بهره مند شدیم.

مرتضوی خاطرنشان کرد: ستاد تسهیل و رفع موانع تولید ویژه شهرستان نیز با حضور سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری و فعالان اقتصادی شهرستان برگزار و 11 مصوبه در این نشست اتخاذ شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

71 مصوبه به منظور توسعه و آبادانی شهرستان فلاورجان اتخاذ شد

71 مصوبه به منظور توسعه و آبادانی شهرستان فلاورجان اتخاذ شد