مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 10:302023-12-20سياسي

با حضور رییس جمهور، سند ملی موسیقی تصویب نهایی شد


دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در تشریح تازه ترین مصوبات شورا که عصر روز 28 آذر ماه به ریاست حجت الاسلام رییسی رییس جمهور کشورمان برگزار شد، از تصویب نهایی سند ملی موسیقی کشور خبر داد.

- به گزارش خبرگزاری فارس، جلسه 892 شورای عالی انقلاب فرهنگی عصر روز سه شنبه بیست و هشتم آذر ماه به ریاست حجت الاسلام سیدابراهیم رییسی رییس جمهور، محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی و حجت الاسلامی محسنی اژه ای رییس قوه قضاییه در محل نهاد ریاست جمهوری برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین عبدالحسین خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در حاشیه این جلسه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در جلسه امروز تعیین رییس شورای فرهنگی اجتماعی خانواده و زنان مطرح شد که از بین سه گزینه که در شورای فرهنگی اجتماعی زنان و خانواده رأی آورده بودند، در شورای عالی انقلاب فرهنگی رأی گیری به عمل آمد و فهیمه فرهمندپور بالاترین رأی را کسب کرد و از این پس رییس شورای فرهنگی اجتماعی زنان و خانواده و عضو حقوقی شورای عالی انقلاب فرهنگی خواهد بود.

وی افزود: دستور دیگر جلسه امروز، موضوع شورای تحول و ارتقای علوم انسانی بود که سال ها ریاست آن با جناب حداد عادل بود با تقدیر از زحمات ایشان، جناب سیدسعیدرضا عاملی با بالاترین رأی، ریاست شورای تحول و ارتقای علوم انس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با حضور رییس جمهور، سند ملی موسیقی تصویب نهایی شد

با حضور رییس جمهور، سند ملی موسیقی تصویب نهایی شد