مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1402 ساعت 10:302023-11-26اقتصادي

اختلال فنی بورس هنر را به چالش کشید


با توجه به اشکالات فنی به وجود آمده در ثبت نام بورس هنراین ثبت نام دچار مشکل شده است و در اسرع وقت این مشکل برطرف و اطلاع رسانی در این باره انجام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، با وجود شهریه های بالای تحصیل در رشته های هنری و هزینه های جانبی آنها، درس خواندن در مقاطع مختلف رشته های هنری هزینه زیادی می طلبد.

طبق اعلام مرکز ملی آمار آموزش و پرورش (NCES) ایالات متحده آمریکا، در طول سال تحصیلی 19-2018 هزینه تحصیل در مقطع کارشناسی هنر دانشگاه های دولتی 26،382 دلار و در دانشگاه های خصوصی 44،662 دلار بوده است.

خوشبختانه دانشجویان می توانند برای تامین هزینه های تحصیلی شان از کمک های مالی و بورسیه ای تحصیلی استفاده کنند.

سازمـان امور دانشجویان در نظر دارد طبق آیین نامه جامع اعطای بورسیه تحصیلی به دانشجویان ایرانی و شیوه نامه اجرایی اعطای بورس بلنـدمـدت تحصیلی دوره دکتری تخصصـی، بورس سال آخر برای تأمین اعضای هیأت علمی مورد نیاز دانشـگاه ها و مراکز آموزش عالی، پژوهشـی و فنــاوری برای تحصیل در دوره دکتری تخصصــی خـارج از کشـور در رشـته گرایش هـای اولـویت دار هنر بورس اعطاء شود.

با توجه به درخواست متقاضیان مهلت ثبت نام در این فراخوان تا  10 دی ماه 1402 تمدید شد به همین منظور علاقه مندان می توانند برای دسترسی به دسـتورا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختلال فنی بورس هنر را به چالش کشید

اختلال فنی بورس هنر را به چالش کشید