مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1402 ساعت 14:152023-12-12اقتصادي

محدوده ترافیک و طرح زوج و فرد در شیراز اجرا می شود


معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز از اجرای محدوده ترافیک و طرح زوج و فرد و اختصاص 5 هزار میلیارد تومان برای بهبود وضعیت ترافیکی این کلان شهر خبر داد.

- ایسنا/فارس معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز از اجرای محدوده ترافیک و طرح زوج و فرد و اختصاص 5 هزار میلیارد تومان برای بهبود وضعیت ترافیکی این کلان شهر خبر داد.

هادی شه دوست شیرازی امروز، 21 آذرماه در نشست خبری با خبرنگاران در شیراز که به مناسبت فرا رسیدن هفته حمل و نقل برگزار شد، به بیان اقدامات سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز در جهت کاهش مسئله ترافیک پرداخت.

وی ابتدا از احداث مجتمع خدمات رفاهی تعمیرگاهی حمل و نقل بار در هفته حمل و نقل خبر داد و گفت: خودروهای حمل بار می توانند از خدمات و تخفیف ویژه این مجتمع که پس از پل فسا احداث شده است، بهره مند شوند.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیرازی همچنین احداث 17 پل عابر پیاده با سرمایه گذاری بخش خصوصی از دیگر فعالیت های این بخش عنوان کرد و گفت: 5 پل دیگر توسط مناطق شهرداری تا پایان سال به بهره برداری می رسد.

شه دوست شیرازی در خصوص محدوده ترافیکی شیراز نیز گفت: این محدوده از جنوب به بلوار سیبویه، از شمال به بلوار فردوسی، از شرق به بلوار زینبیه و از غرب به خیابان عفیف آباد ختم می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محدوده ترافیک و طرح زوج و فرد در شیراز اجرا می شود

محدوده ترافیک و طرح زوج و فرد در شیراز اجرا می شود