مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آذر 1402 ساعت 07:452023-12-21سياسي

«مساجد» باید محور حل مشکلات اهالی مسجد و غیر مسجدی ها قرار گیرند


نماینده ولی فقیه در استان قزوین در جلسه شورای فرهنگی عمومی استان گفت: مساجد باید محور حل مشکلات اهالی مسجد و غیر مسجدی ها قرار گیرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، آیت الله عبدالکریم عابدینی در جلسه شورای فرهنگی عمومی استان قزوین اظهار کرد: اینکه می گویند کمیته فرهنگی، کمیته دینی و کمیته های دیگر؛ آیا ما دین را در عرض فرهنگ می بینیم یا همه فرهنگ ما برخاسته از دین ما بوده و همه فرهنگ ما در خدمت دین است؟ این ها همه یک حقیقت هستند، بنابراین این تفکیک کردن به معنای حاشیه بردن دین است.

امام جمعه قزوین تصریح کرد: این تفکیک دین و زندگی باعث می شود برخی بگویند ما می خواهیم زندگی مان بی دین باشد، اصلاً زنده بودن انسان به دین بستگی دارد، این ها مستند هستند و ضروری است فرهنگ و دین هم باید یکی شوند.

وی یادآور شد: وظایف مسئولان در نشان دادن اهمیت نماز جمعه و امکانات استانی جهت به کاگیری در نماز جمعه حائز اهمیت است، متأسفانه این امکانات در خدمت نماز نیست، ما در استان در طول هفته چند همایش، نشست و اجتماع داریم که از جمعیت نماز جمعه برخوردار باشد؟ چرا نماز جمعه در خبرها بازتاب خوبی داده نمی شود، گاهی خبرهای کم اهمیت بسیار تفصیلی و طولانی در اخبار گفته می شود، بعداً نماز جمعه های بیست گانه استان پخش می شود، این کارها باعث می شود در ذ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«مساجد» باید محور حل مشکلات اهالی مسجد و غیر مسجدی ها قرار گیرند

«مساجد» باید محور حل مشکلات اهالی مسجد و غیر مسجدی ها قرار گیرند