مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آذر 1402 ساعت 14:402023-12-09سياسي

مشکلات دسترسی به نمایشگاه بین المللی قم برطرف شود


نایب رییس مجلس شورای اسلامی با انتقاد از مشکل راه دسترسی به نمایشگاه بین المللی قم و عدم همکاری برخی مدیران در این زمینه گفت: من از گذشته این موضوع را پیگیر بودم و اکنون نیز به جد پیگیری می کنم؛ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنوری امروز در حاشیه بازدید از هفدهمین نمایشگاه فرش دستباف استان قم اظهار کرد: در این نمایشگاه، هنر تولیدکنندگان و بافندگان فرش ایرانی به خوبی در معرض نمایش گذاشته شده است.

وی گفت: برای ایران اسلامی مایه مباهات و افتخار است که هنر فرش ایرانی زبان زد شده و در اماکن مختلف و حتی خانه های دیگر کشورها نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در این بازدید تولیدکنندگان و فعالان فرش به برخی مشکلات و موانع پیش روی این صنعت اشاره کردند، افزود: تخصیص ارز وارداتی، گرانی مواد اولیه، موانع صادراتی و تحریم از جمله مشکلاتی بود که توسط فعالان صنعت فرش بیان شد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی بر ضرورت تلاش مدیران و مسؤولان برای راه اندازی نمایشگاه دائمی فرش دستباف در قم تاکید کرد و گفت: راه اندازی اینگونه نمایشگاه ها علاوه بر جنبه جاذبه گردشگری، می تواند رکود اقتصادی حاکم بر صنعت فرش را رونق دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات دسترسی به نمایشگاه بین المللی قم برطرف شود

مشکلات دسترسی به نمایشگاه بین المللی قم برطرف شود