مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1402 ساعت 17:002023-12-12سياسي

مکان های تدفین هفت شهید گمنام در قم مشخص شد


جانشین فرمانده سپاه استان قم با اشاره به آغاز مراسم تشییع شهدای گمنام از حرم حضرت معصومه(س) در روز 26 آذرماه گفت: این شهدا در بوستان های شهریار، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، سردار مهدی کبیری پور ظهر امروز در نشست خبری تشریح مراسمات تدفین شهدای گمنام در استان قم که در محل باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد با اشاره به اینکه امسال 8 شهید گمنام سهم استان قم شد، مطرح کرد: پس از ورود پیکر مطهر شهدا به استان قم جلسه ای برگزار شد که خروجی آن تشکیل کمیته تشییع شهدای گمنام بود.

جانشین فرمانده سپاه قم با بیان اینکه حضور پیکر شهدا در دانشگاه ها و مدارس توسط این کمیته برنامه ریزی شد، عنوان کرد: مراحل استقبال از پیکر این شهدا روز پنجشنبه 16 آذرماه از گلزار شهدای بهشت معصومه(س) آغاز شد و تا امروز بیش از 250 مدرسه استان قم از شهدای گمنام میزبانی کردند.

کبیری پور با اشاره به حضور پیکر شهدا در دانشگاه ها و مراکز حوزوی گفت: این برنامه ها تا روز تدفین ادامه خواهد داشت و پیکر شهدا حتی به شهرستان ها نیز برده خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه روز شهادت حضرت زهرا(س) به صورت سراسری در سطح کشور برای تدفین انتخاب شده است، یادآور شد: در تاریخ یکشنبه 26 آذرماه ساعت 8 صبح مراسم با تجمع مردم در حرم مطهر حضرت معصومه(س) آغاز خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مکان های تدفین هفت شهید گمنام در قم مشخص شد

مکان های تدفین هفت شهید گمنام در قم مشخص شد